.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتش ايران محبوب‌ترين ارتش دنياست

فرماندار شهرستان گرگان گفت: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران، محبوب‌ترين ارتش دنياست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جعفر گرزين در جمع تعدادي از ارتشيان لشكر 30 گرگان افزود: براي ارتش ما افتخار است كه دل در گرو دين و وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي، رهبر معظم انقلاب و ملت هميشه در صحنه داشته و با آنها پيوند عميقي دارند.
وي تصريح كرد: ارتش برخي كشورها در طمع قدرت بوده و يا ابزاري براي رسيدن قدرت‌طلبان به اهدافشان هستند ولي ارتش جمهوري اسلامي ثابت كرده در راه دفاع از كيان كشور سر از پا نمي‌شناسند.
فرماندار گرگان با يادآوري نامگذاري 29 فروردين به‌عنوان روز ارتش از سوي امام گفت: بنيانگذار انقلاب اسلامي با اين نامگذاري، احياگر ارتش ديني در نظام اسلامي شدند.
گرزين گفت: همانطور كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ارتش را ارتش مردمي دانست، بعد از گذشت 30 سال اين پيام تاريخي بنيانگذار انقلاب اسلامي را در همه صحنه‌ها به اجرا در آمده است.
وي با بيان اينكه روز ارتش روز افتخار، عزت و شرف جمهوري اسلامي و ارتش پشتوانه ملت ايران ارتش است، افزود: ارتش ما ارتشي است بر خواسته از ولايت، ارتش ما هم مسلح به سلاح ايمان و خداپرستي و هم سرباز ولايت و هم جان‌نثار ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: ارتشيان سرافراز ايران اسلامي با رشادت‌هاي بي‌بديل در دفاع از مرزهاي ميهن‌مان ثابت كردند لياقت نامگذاري اين روز به عنوان روز ارتش را دارند و تقديم ده‌ها هزار شهيد، سند محكم حقانيت اين امر است.
فرماندار گرگان افزود: امروزه ارتش ايران با خودباوري و خوداتكايي كامل و ارتباط عميق با آحاد مردم در اقتدار كامل است.
گرزين خاطرنشان كرد: هم اكنون به فضل الهي ارتش در كنار ساير نيروهاي مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بسيج و نيروي انتظامي به عنوان نيروي بازدارنده قوي ايفاي نقش مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.